Skladnost poslovanja
SID banka je zavezana ohranjanju visokih standardov poslovanja, pri čemer ima skladnost poslovanja osrednjo vlogo v našem poslovnem modelu. Zavedamo se, da sta kultura skladnosti in integriteta med zaposlenimi ključni za dolgoročni uspeh, učinkovito obvladovanje tveganj ter vzdrževanje ugleda banke. Naša vizija temelji na delovanju v skladu z najvišjimi etičnimi standardi, veljavnimi predpisi, dobrimi praksami in internimi pravili, kar nam omogoča odgovorno poslovanje, ki podpira vrednote SID banke.
Zmanjševanje tveganj in vzpostavitev prijavnih poti
Za namene zmanjšanja tveganj v banki oziroma pri poslovanju banke in izboljšanja zaščite sredstev ter ugleda banke in zaposlenih ima SID banka vzpostavljene sisteme, ki omogočajo prijavo zaznanih nepravilnosti tako zaposlenim, kot drugim deležnikom banke. Za njihovo obravnavo je pooblaščen Oddelek za skladnost, ki je odgovoren, da so vse prejete naznanitve sumov kršitev/pritožbe obravnavane v najkrajšem možnem roku, skrbno, strokovno, zaupno in v skladu z internimi pravili in standardi dobre prakse.
Kultura skladnosti
V SID banki verjamemo, da odgovorno korporativno upravljanje presega zgolj spoštovanje zakonov, predpisov in strokovnih standardov. Zato si prizadevamo nenehno graditi in nadgrajevati kulturo skladnosti, pri čemer sledimo najboljšim praksam na tem področju. Vsi naši zaposleni stremijo k ravnanju, ki odraža to kulturo, vodstvo banke pa daje zgled, kako te smernice prenesti v vsakodnevno poslovanje.
Kodeks
SID banka je sprejela Kodeks etičnih vrednot in strokovnih standardov, ki je temelj etičnega ravnanja vseh zaposlenih in oseb, ki delajo v njenem imenu ter določa načela, ki jih moramo upoštevati pri vsakodnevnih interakcijah z deležniki. Kodeks zaposlene zavezuje k vzdrževanju visokih standardov poslovne prakse, ničelni toleranci do prevar, spoštovanju poklicne etike, integritete in transparentnosti, ki so ključni elementi našega poslovanja.
Pokličite 01 200 75 00 ali nam pišite na info@sid.si